1. Help center - Hups
  2. Dienstverleners
  3. Financiën (Regeling dienstverlening aan huis)

De factuur klopt niet

Wanneer een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. Vermeld indien mogelijk relevante details zoals het bedrag, de specifieke fout en de voorgestelde correctie. De voorgestelde correctie zal nog ter verificatie aan de vestigingsmanager en/of klant worden voorgelegd, alvorens de factuur wordt gewijzigd.

Wat kun je in het vervolg doen zodat dit niet nogmaals voorkomt?

Wanneer je inlogt in Mijn Hups via https://mijn.hups.nl/ kun je bij het tabblad ‘Jouw afspraken’ zien welke afspraken er ingepland staan. Mocht een afspraak niet kloppen, kun je de afspraak wijzigen of annuleren. Vergeet dit niet van te voren te bespreken met de klant.

Zodra een afspraak is afgerond, komt hij op de factuur te staan. Tot het einde van de maand kunnen hier nog wijzigingen in worden gemaakt.