Laatst bijgewerkt op: 06 november 2024
De datum, tijd, afspraaksoort en/of afspraakritme van een afspraak kan je in de Mijn Hups omgeving eenvoudig aanpassen. Bespreek wijzigingen altijd eerst met de klant voordat je deze in de agenda doorvoert. We hebben een uitleg gemaakt voor wanneer je bent ingelogd op de computer/desktop én wanneer je bent ingelogd op je mobiele telefoon. Scroll voor de uitleg 'Afspraak wijzigen via de telefoon' naar de kop 'Via de telefoon'.
Via de desktop
Ga in Mijn Hups naar ‘Jouw koppelingen’ bovenin het scherm.
Klik op de juiste klant en ga vervolgens naar het tabblad 'Afspraken'.
Klik op de afspraak dat je wilt wijzigen, er opent zich een nieuw scherm.
Pas de afspraaksoort, datum, aantal uur of het afspraakritme aan en klik op ‘Opslaan’. De klant kan de gewijzigde afspraak direct in de agenda zien.
Via de telefoon
Ga in Mijn Hups naar ‘Afspraken’ onderin het scherm.
Klik op de afspraak die je wilt wijzigen, er opent zich een nieuw scherm.
Pas de afspraaksoort, datum, aantal uur of het afspraakritme aan en klik op ‘Opslaan’. De klant kan de gewijzigde afspraak direct in de agenda zien.