Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

De factuur klopt niet

Laatst bijgewerkt op: 23 september 2025

Als een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. Vermeld daarbij zoveel mogelijk details, zoals:

  • het bedrag

  • de specifieke fout

  • jouw voorgestelde correctie

De wijziging wordt altijd eerst gecontroleerd door de vestigingsmanager en/of de Hulp voordat de factuur wordt aangepast.

Hoe voorkom je dit in de toekomst?

  • Log in op Mijn Hups.

  • Ga naar het tabblad ‘Agenda’ om te zien welke afspraken zijn ingepland.

  • Klopt een afspraak niet? Je kunt de afspraak wijzigen of annuleren. Vergeet dit niet door te geven aan jouw dienstverlener.

👉 Zodra een afspraak is afgerond, komt deze automatisch op de factuur.
Tot het einde van de maand kunnen er nog wijzigingen worden doorgevoerd.