Chatten

De chat in Mijn Hups is de makkelijkste manier om in contact te komen met jouw contactpersoon van Hups en/of te laten weten dat jij beschikbaar bent en/of vragen hebt over een oproep.  

 

We maken gebruik van 3 verschillende chats:  

  • Jouw privé chat 

Dit is de chat met jouw voor- en achternaam als titel. Dit is de chat waar alleen jij en het hoofdkantoor bij kunnen. Hier kan je vragen stellen met betrekking tot jouw profiel, bijv. vragen over jouw salaris of vragen met betrekking tot het aan/uit zetten van jouw loonheffingskorting. 

  • De klant groepschat 

Dit zijn de chats met het klantnummer van de klant als titel. Dit is de chat waar alle (mogelijk) geïnteresseerden voor een oproep in zitten. Hier kan je vragen stellen met betrekking tot deze klant, bijv. vragen over de voorkeursdagen van de klant of vragen over hoeveel bezoeken er nog bij de klant ingepland kunnen worden. De (contactpersoon van de) klant zit NIET in deze chat. 

Bij een nieuwe oproep worden alle dienstverleners die overeenkomen met het profiel van de klant in de chat geplaatst met de vraag of zij kunnen aangeven of zij beschikbaar zijn. Wanneer je niet beschikbaar bent, geef je dit aan door de chat te verlaten. Dit kan door bovenaan de pagina op ‘Chat verlaten’ te klikken.  

  • De klant chat (één-op-één)
Dit zijn de chats via het online platform waar jij direct een passende klant kan vinden. Diensten hier verlopen via de Regeling dienstverlening aan huis en via de chat kan je met de klant bespreken wat voor hulp jij komt bieden en voor welk tarief. 

 

FAQ 

Ik heb een mail gekregen waarin staat dat ik ongelezen berichten heb, wat moet ik doen? 

Wanneer je een mail krijgt met de melding dat je ongelezen berichten hebt, betekent dit dat je in een chat zit waar een bericht is gestuurd dat jij nog niet gelezen hebt. Wanneer je inlogt in Mijn Hups zie je bij ‘Chats’ een paars bolletje met een getal erin bij de chat die nog ongelezen is. Wanneer je hierop klikt, open je de chat en komt deze automatisch op gelezen te staan. Je krijgt hierna geen mails meer.  

 

Ik word toegevoegd aan chats die niet overeenkomen met mijn voorkeuren, hoe komt dit? 

Je wordt toegevoegd aan chats op basis van wat je hebt ingevuld in jouw profiel. Wanneer de oproepen waarvoor jij in de chat wordt geplaatst niet overeenkomen met jouw voorkeuren, kan het zijn dat jouw profiel niet up-to-date is. Pas jouw beschikbaarheid en te leveren diensten aan om oproepen naar jouw voorkeuren te ontvangen.