Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Chatten

Laatst bijgewerkt op: 17 september 2025

De chat in Mijn Hups is de snelste manier om contact te hebben met Hups of om te laten weten dat je beschikbaar bent voor een job. Je kunt ook eenvoudig vragen stellen.
Screenshot 2024-10-25 at 14.11.29

We maken gebruik van 3 verschillende chats:  


1. Chat met Hups

  • Titel: jouw voor- en achternaam

  • Alleen jij en een medewerker van Hups

  • Voor vragen over jouw profiel, salaris of loonheffingskorting

2. Eén-op-één chat

  • Chat met klanten via Hups Online

  • Diensten verlopen via de Regeling dienstverlening aan huis

  • Hier bespreek je welke hulp je biedt en tegen welk tarief

3. Groepschat

  • Titel: klantnummer van de klant

  • Voor alle geïnteresseerde hulpen bij een oproep

  • Stel hier vragen over bijv. voorkeursdagen of het aantal bezoeken

  • Let op: de klant zit zelf niet in deze chat

  • Ben je niet beschikbaar? Klik bovenaan op ‘Chat verlaten’

 

    Veelgestelde vragen

    Ik heb een mail gekregen met ongelezen berichten, wat nu?
    Dat betekent dat er in een chat een bericht is geplaatst dat je nog niet hebt gelezen. Log in op Mijn Hups, ga naar ‘Chats’ en zoek het paarse bolletje met een getal erin. Klik op de chat, lees het bericht en de melding verdwijnt.

    Ik word toegevoegd aan chats die niet bij mijn voorkeuren passen, hoe kan dat?
    Dit komt doordat jouw profiel niet (meer) up-to-date is. Pas je beschikbaarheid en te leveren diensten aan in Mijn Hups. Dan ontvang je voortaan oproepen die beter passen bij jouw voorkeuren.