Beschikbaarheid wijzigen

Je kan op elk moment je beschikbaarheid in jouw profiel aanpassen. Mocht dit (tijdelijk) wijzigen, geef dit dan aan in jouw profiel zodat wij hiervan op de hoogte zijn.  

Beschikbaar voor nieuwe oproepen / vacatures
Wanneer je in jouw profiel aangeeft beschikbaar te zijn, ontvang jij proactief meldingen van nieuwe vacatures én kan je, indien je via de regeling dienstverlening aan huis werkt, per chat benaderd worden door klanten om bij hen te komen werken.

Niet beschikbaar voor nieuwe oproepen / vacatures
Wanneer je in jouw profiel aangeeft niet beschikbaar te zijn, ontvang jij geen meldingen meer van nieuwe vacatures en kan je niet per chat benaderd worden door klanten om bij hen te komen werken. Je kan wel nog ten alle tijden zelf bekijken welke vacatures er openstaan bij 'Mogelijke nieuwe klanten.'

Ben jij voor langere periode niet beschikbaar, bijv. door stage of een lange reis? Geef dat dan aan bij jouw contactpersoon van Hups.  

Via de desktop 

Log in en klik bovenin het scherm op ‘Jouw gegevens’. 

Jouw gegevens


Vink bij ‘Ben jij beschikbaar voor nieuwe oproepen?’ aan of jij beschikbaar bent en laat ook weten hoeveel uur in de week. Scrol naar beneden en klik op ‘Opslaan’.  

Schermafbeelding - Beschikbaarheid wijzigen

Via de telefoon 

Log in en klik onderin het scherm op ‘Dashboard’, klik vervolgens op ‘Jouw gegevens’.
  

Schermafbeelding - Gegevens aanpassen telefoon

 

Vink bij ‘Ben jij beschikbaar voor nieuwe oproepen?’ aan of jij beschikbaar bent en laat ook weten hoeveel uur in de week. Scrol naar beneden en klik op ‘Opslaan’. 

Beschikbaarheid aanpassen