Beschikbaarheid wijzigen
Laatst bijgewerkt op: 23 september 2025
Je kunt op ieder moment jouw beschikbaarheid aanpassen in ‘Mijn profiel’. Zo weten wij en klanten precies wanneer je inzetbaar bent.
Beschikbaar voor nieuwe jobs
-
Je ontvangt meldingen van nieuwe jobs.
-
Werk je via de Particulier-regeling? Dan kunnen klanten je ook direct benaderen via de chat.
Niet beschikbaar voor nieuwe jobs
-
Je ontvangt geen meldingen en klanten kunnen je niet benaderen via de chat.
-
Je kunt wel altijd zelf bij ‘Mogelijke nieuwe klanten’ kijken welke jobs openstaan.
👉 Ben je langere tijd niet beschikbaar, bijvoorbeeld door een stage of reis? Geef dit door aan je contactpersoon van Hups.
Via de desktop

-
Log in en klik bovenin op ‘Jouw profiel’.
-
Vink aan of je beschikbaar bent voor nieuwe oproepen en geef aan hoeveel uur per week.
-
Scrol naar beneden en klik op ‘Opslaan’.
Via de telefoon


-
Log in en klik op ‘Jouw profiel’.
-
Vink aan of je beschikbaar bent voor nieuwe oproepen en geef aan hoeveel uur per week.
-
Scrol naar beneden en klik op ‘Opslaan’.
