Afspraak wijzigen

Laatst bijgewerkt op: 28 augustus 2024

Wanneer je een afspraak wilt wijzigen, geef je dit aan bij jouw dienstverlener. Jouw dienstverlener kijkt dan samen met jou naar een nieuwe tijd/datum.  

Je kunt de afspraak zelf eenvoudig wijzigen in de Mijn Hups omgeving. Dit doe je door naar jouw 'Agenda' te gaan en op de desbetreffende afspraak te klikken. Wijzig de datum, tijd, het aantal uur of het afspraakritme en klik onderaan op de button 'Opslaan'. 

Annuleringsbeleid

Houd bij het wijzigen van een afspraak rekening met ons annuleringsbeleid. Het annuleringsbeleid is ter bescherming van onze dienstverleners. Wanneer er een afspraak wordt ingepland, houdt de dienstverlener hier rekening mee (qua beschikbaarheid én inkomsten).

Annuleringstermijn Regeling Dienstverlening aan Huis

Werkt jouw dienstverlener via de Regeling Dienstverlening aan Huis, dan geldt een annuleringstermijn van 24 uur. Wanneer je een afspraak wilt wijzigen of annuleren, kan dit kosteloos tot 24 uur voor aanvang van de afspraak. Mocht je onverhoopt later dan 24 uur voor aanvang van de afspraak een wijziging willen aanbrengen, blijft de afspraak in de agenda staan en zal deze worden gefactureerd. 

Annuleringstermijn loondienst

Werkt jouw dienstverlener in loondienst bij Hups, dan geldt een annuleringstermijn van 7 dagen.
Wanneer je een afspraak wilt wijzigen of annuleren, kan dit kosteloos tot 7 dagen voor aanvang van de afspraak. Mocht je onverhoopt later dan 7 dagen voor aanvang van de afspraak een wijziging willen aanbrengen, blijft de afspraak in de agenda staan en zal deze worden gefactureerd.